MSලා සහ SMSලා

m-sරියලිටි තරගයකින් MS අනුකරණය කර ජනප්‍රිය වූ අලුත් ගායකයකු නිසා MS පිළීබද අලුත් කතාබහක් ආරම්භ වී තිබේ.

මෙයට පෙර වෙළෙදපළ විසින් W.D. අමරදේවයන්ට එරෙහි ව, W.D. ආරියසිංහ උසි ගන්වන ලදි. එහෙත් එයින් W.D. අමරදේවයන් ගේ ප්‍රතිරූපයට අබමල් ‍රොනක තරම් වත් හානියක් සිදු නොවිණී.

අවසානයේ සිදු වූයේ 80 දශකයේදී,

'මල්පෙති නොතළා මලට නො රිදවා
 නෑඹූල් මල් සොයලා යා නම්
 නිකැළැල් විය යුතු නොවේ ද බඹරිදු
 මල් පමණක්ම ද නිකැළෑල් විය යුතු'
යනුවෙන් මධුර ගීත ගායනා කළ W.D. ආරියසිංහ අතරමං වීම ය.

එසේම, H.R. ජෝතිපාලට එරෙහි ව කලක්, H.R.සොයිසා ගොඩ නගන්නට උත්සාහ ගත් කාලයක් ද තිබිණි. අද H.R. සොයිසා ආ ගිය අතක් නැත.

MSලාට එරෙහි ව කවුරු ගෙනෙන්නට හැදුව ද සිදු වන්නේ එය ය.

MS බයිලා ගායකයකු වන බව ඇත්ත ය. ඔහු වාද බයිලා තරග 159ක් ජයග්‍රහණ කර කුසලාන දිනා ඇති බව ද ඇත්ත ය.

එහෙත් ඔහු ගේ ගේය පද සාහිත්‍යය සම්බන්ධ වන්නේ පෘතුගීසි බයිලා සම්ප්‍රදායටම නොවේ.

ඉරයි හදයි වැද අවසර ඉල්ලා
 මවයි පියයිි වැද අවසර ඉල්ලා
 උපන් බිමට වැද අවසර ඉල්ලා
 එන දා කවර දා කියන දා කවද දෝ

මෙබදු ගේය පදවැලක් රචනා කිරීම ලේසි පහසු නැත.

එසේම, ඔහු ගේ ගායන ආර ගොඩ නැගෙන්නේ මාතර යුගයේදී උත්කර්ෂයට නංවන ලද, ජන සාංහිත්‍යාංගයන්ට අදාළ ගැයුම් රටා සහිත පැදි ඔස්සේ වර්ධනය වී, සුනිල් ශාන්තයන් විසින් ප්‍රචලිත කරන ලද 'කෝකිලයන් ගේ කෝකිල නාදේ' ගීතයෙන් (වාද බයිලා තරගවල භාවිත වන 'කෝකිල තාලය' යනු මෙය ය.) ස්ථාපිත වූ ලාංකික කෙම්ටෝ තාලයේ ගායන විශේෂයට ය. මේ නිදර්ශනයකි;

'සුරින්ද ගේ අගනන් මෙන
 බරින් බිමට බටු සන් දෙන
 කිරින්දෙ සිට ඇවිදින් යන
 බිරින්ද ගේ සොබනා'

MSලා යනු SMSලා නො වේ.

[කුමාර ලියනගේ]

Prev Next